Tuesday, July 17, 2018

M'Agrada La Familia Que M´Ha Tocat (PUNTS DE VISTA) libro Carme Thió Pol epub


Descargar PDF Leer en línea



Fruit del treball realitzat durant trenta anys amb grups de pares i mares, Carme Thió pre­senta en aquest llibre els temes que més preocupen a les famílies. Capítol a capítol exposa les dificultats i els conflic­tes més comuns en el procés d’aprenentatge i maduració dels fills ―la gelosia, la inseguretat, les pors...― i proposa maneres d’expressar-se i d’actuar que ajuden a millorar les relacions i a augmentar la capacitat d’anàlisi i intervenció dels pares.
Download M'Agrada La Familia Que M´Ha Tocat (PUNTS DE VISTA) PDF (PDF, EPUB, KINDLE)
Descargar M'Agrada La Familia Que M´Ha Tocat (PUNTS DE VISTA) (pdf, epub, mobi kindle)
[Descargar] M'Agrada La Familia Que M´Ha Tocat (PUNTS DE VISTA) PDF Carme Thió Pol
Descargar M'Agrada La Familia Que M´Ha Tocat (PUNTS DE VISTA) pdf Carme Thió Pol

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.